.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه ای مطرح شد ؛
توضیح دفتر شجاعی درباره یک خبر « شمال نیوز »
شمال نیوز : در بخشی از این نامه آمده است : سوابق دکتر شجاعی درادوار نمایندگی و عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که وی علی رغم وارد بودن برخی انتقادات ، همواره حامی و پشتیبان رسانه ها بوده وخواهد بود ....

شمال نیوز : در پی درج خبری در شمال نیوز که در آن از شکایت شجاعی کیاسری از این سایت خبرداده بود ، توضیحی از سوی دفتر این نماینده دریافت شد .

دفتر این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای اعلام کرد : هیچ گونه شکایت رسمی از مدیر مسئول سایت شمال نیوز در محاکم قضایی صورت نگرفته است  .

در بخشی از این نامه آمده است : سوابق دکتر شجاعی درادوار نمایندگی و عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که وی علی رغم وارد بودن برخی انتقادات ، همواره حامی و پشتیبان رسانه ها بوده وخواهد بود .

این نامه می افزاید : دکتر شجاعی رسانه های مازندران را از نجیب ترین و با اخلاق ترین رسانه های کشور می داند و خواستار تداوم اخلاق محوری آنان می باشد .

گفتنی است هفته گذشته نماینده ساری در نامه ای به دادگستری کل استان از برخی کامنت های منتشره در شمال نیوز گلایه نمود .

شمال نیوز تاکید می نماید انتشار نظرات به هیچ عنوان دیدگاه و موضع این سایت نیست و از حمایت این نماینده مجلس از همه رسانه های استان تقدیر و تشکرمی نماید .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجيد 27 مرداد 1394
بسار عالى جناب آقاى دكتر شجاعى، اين تواضع و فروتنى نشان از روحيه ى انتقاد پذيرى و طبع بالاى شماست كه از رسانه ها و اصحاب قلم حتى در مقام انتقاد حمايت مي كنيد. بسيار خرسندم كه واكنش شما در پاسخ به انتقادات اينگونه خردمندانه و متواضعانه است.
نا شناس 27 مرداد 1394
خدا پدرتو بیامرزه باز میگی برخی انتقاد ها وارده یعنی قبول داری
اون نماینده میگه ساری تاکام رو 4 بانده کردم شما چشم بصیرت ندارید ببنید
خداشاهده
نا شناس 27 مرداد 1394
مهندس نقیبی یکبار تا حالا رنگ دادگاه را ندیده است
پاسخ ها به این نظر
سینا 27 مرداد 1394
مهندس نقیبی همیشه از رسانه ها مخصوصا ازسایت خوب شمال نیوز حمایت کردند.مهندس نقیبی خدایی نمونه هستند.شمال نیوز در دل مردم مازندران جای دارند.
مالباخته صندوق مهر اعتمادآريا 27 مرداد 1394
آقای دکتر شجاعی از موسسه قرض الحسنه مهر اعتماد آریا چه خبر؟قرار بود بانک رسالت 10روزه پول مارا بدهد اما الان 3ماه از وعده شما گذشت خبری نشد؟!
چهاردانگه 27 مرداد 1394
خداحافظ شجاعی و سلام بر یوسف نژاد
سید رسول 27 مرداد 1394
آقای شجاعی ترافیک میدان امام ساری مایه شرمندگی است طرح کمر بندی شمالی سالی مربوط به 36 سال پیش است در تمام سال هایی که دوستان و همفکران شما در دولت نهم و دهم سر کار بودند شما نماینده این شهر بودیدآیا نمی توانستیداز آن دریای بیکران دلارهای نفتی (نفت140 دلاری) اندکی بودجه برای راه اندازی کمربندی بگیریدمردم ما شهر خود را با اصفهان، شیرازو مشهدو...مقایسه می کنندودلشان به درد می آید حالا درد دل هم نمی شود کرد؟به قول حافظ این همه درد نهان هست و مجال آه نیست؟
نا شناس 26 مرداد 1394
ما جوانان ساروی حمایت خود را از دکتر یوسف نزاد مدیری نمونه با اخلاق و مرد عمل که باعث شد این بودجه برزگ را برای شهرداری ساری بگیرد اعلام مینمایم خدا پشت و پنهاش ستاد جوانان عدالت 600 دستگاه سیدالشهدا
مازنی 26 مرداد 1394
آقای شجاعی بالاخره قبول کرد که شمال نیوز همیشه واقیعت هارا می گوید ونسبت به کسی بدبین نیست.شمال نیوز یک سایت پرمخاطب است وهمیشه حقیقت ها را می نویسد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1394
عامو شمال نیوز هم نگفت دروغ گفتم بلکه گفت نظراتی که اینجا بعنوان مردم ثبت میشه نظر من نیست و ربطی هم به اصل خبر نداره
اینکه گفتم اصل مردم منظورم برادران زحمت کش ستاد های انتخاباتیه
حسین زاد 27 مرداد 1394
مگه داریم مگه میشه قبول
نا شناس 26 مرداد 1394
چه پشتیبانی اینکه ازسایتی شکایت کنند پشتیبانی است.
نا شناس 26 مرداد 1394
اره؟ تا دیروز که داشتین خودتونو هلاک میکردین که حتی در دوره بعدی مجلش به ایشون رای ندن ملت. سیاست عجب بازی کثیفیه...
البته میدونم جرات ندارین مثل دفعات قبل این کامنتمو هم تایید کنین
فرهنگی 27 مرداد 1394
کورش یوسفی جایگزین خوبی برای نماینده شهرمان هست مطمئن باشید با یک برنامه منسجم تا الان 50 درصد ارا را گرفته است نیرویی اصلاحطلب جایگزینی خوب برای یوسف نژاد می باشد
نا شناس 27 مرداد 1394
آقای رمدانی چرا کامنت های یوسف نژاد سورکی رابه نمایش میگذاری ولی کامنت های کاندیدای همشهریهای ساروی خود را نمایش نمی گذاری واقعا برایت متاسفم که از میاندرودی حمایت می کنی هرچی باشد شماساروی هستیدوکمی تعصب داشته باش.
ساری 27 مرداد 1394
آقای یوسف نژاد بره تهران کاندید بشه بهتر است چون بعید است که اینجا رای بیارند.
نا شناس 27 مرداد 1394
علی بابایی جایگزین شجاعی
ستادجوانان اصلاح طلب 27 مرداد 1394
بدینوسیله حمایت خودمان را ازمهندس نقیبی مدیربااخلاق ومردمی وکاردان اعلام می کنیم. (ستادجوانان اصلاح طلب )
نا شناس 27 مرداد 1394
من خدمت همه دوستان سلام عرض می کنم
ببینید دوستان نماینده کارش قانون گذاری هست جاده و امثال اینها کار مدیران اجرایی هست ولی تلاش نمایندگان در تسریع و تامین اعتبار لازم و باز کردن گره مشکلات بی تاثیر نیست . شمال نیوز طبق رسالتی که بر کردن دارد باید در درج کامنت ها دقت لازم را انجام دهد کامنت ها اولا باید در موضوع باشند ثانیا اتهاماتی که با یک هجمه زیاد و هدایت شده که در وصف نماینده یا استاندار و یا سایر مسئولین می زنند هم بار گناه دارد و هم ثابت نشده هست و فقط در حد اتهام هست و از همه مهم تر اینکه آقای رمدانی و آقای شجاعی و سایر بزرگوارانی که در تصمیم گیری های استانی شرکت دارند از سرمایه های ما هستند و در انتخابات درست مانند اینست که ما کسانی را برمی گزینیم و این نشان از اینست که ما باید به برنامه های افراد رای می دهیم ما اگر اجازه دهیم مدیران توانمند ما به همین سادگی تخریب شوند خشتی روی خشت بند نمی شود و آنوقت باید تحمل استانداران غریبه را هم داشته باشیم البته همه ایرانی هستیم و این نمی تواند یک عیب باشد ولی بهتر است خودمان در قسمت های مدیریتی کلان این استان شرکت داشته باشیم و خالصانه کار کنیم بعنوان نمونه آقای رمدانی در اتحادیه کشوری در هیئت رئیسه صندلی کسب کرد و این اتفاقا برای ما یک ظرفیت و فرصت هست یا آقای شجاعی در مجلس در کمسیون تلفیق در هیئت رئیسه بود البته نمایندگان دیگر این استان هم شرایط خوبی داشتند اینها همه ظرفیت ما را می رساند . من خواهش می کنم ما در تخری همدیگر مسابقه نگذاریم حمایت کنیم و کمک کنیم و با همدیگر مهربان باشیم بخدا بعد از مردن حتی اسم ما را هم نمی گویند و کلمه جسد و میت را خطاب می کنند همه نمایندگان و مدیران مازندرانی هم یک نعمت هستند و هم از سرمایه های ما هستند بابلی باشد ساروی باشد و از غرب استان باشد و از شرق باشد همه و همه عزیز هستند
اگر ما همدیگر را قبول کنیم ای بسا که چندین وزیر در کابینه خواهیم داشت پس بیائیم برای یک بار هم شده امتحان کنیم
یاسین 28 مرداد 1394
اصلا تادیروز مهندس نقیبی شناسنامه سیاسی داشت که حالا خودش رااصلاح طلب می داند جای بسی تاسف است ازاین تشخیص سیاسی تان ...
صابر 29 مرداد 1394
اقای امیری مدیر کل سابق اموزش وپرورش مازندران فری شایسه وتوانمند است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.786 seconds.